فناوری های پیشرفته
Advanced Technolog
 
 
سه شنبه 30 آبان 1391برچسب:, :: 23:54 ::  نويسنده : فناوری پیشرفته

یک تيم از محققين دانشگاه Maryland بر روی طراحی یک ربات دستیار در زمینه جراحی مغز و اعصاب و خارجی سازی تومورهای درون جمجمه ای کار کرده اند. نتيجه این تلاش طراحی يک ربات به نام (MINIR (Minimally Invasive Neurosurgical Intracranial Robot شده.

از آنجا که تومور های مغزی حتی در حین اعمال جراحی ممکن است تغییر وضعيت داده و حرکت هايی داشته باشند، ثابت کردن وضعیت تومورها در حين جراحی به موازات انجام فرایند های دیگر توسط جراح و داشتن يک ميدان دید مناسب بسيار لازم و ضروری به نظر می رسد.

.

ادامه مطلب ...


يكي از مهم‌ترين موارد قابل توجه در شبكه‌هاي بزرگ و كوچك، مديريت پهناي باند و ترافيك شبكه است. نرم‌افزارها و سخت‌افزارهاي مختلفي براي اين كار وجود دارد كه هريك نيازمند دانش و مهارت مخصوص به خود است، اما در اين ميان كاربران زيادي مشاهده مي‌شوند كه به‌دنبال نرم‌افزاري مناسب با روش كار آسان براي مديريت پهناي باند در شبكه‌هاي كوچك، متوسط و حتي بزرگ هستند. اگر شما هم جزو اين دسته از افراد هستيد و هنوز راه‌حل مناسبي نيافته‌ايد، پيشنهاد اين هفته كليك را از دست ندهيد!

.

ادامه مطلب ...


علاقمندان به بازی پرندگان خشمگین، تبلیغ نسخه جدید آن را به یاد دارند که ماه گذشته با عنوان «جنگ ستارگان» معرفی شد. حالا می توانید شمشیر لیزری تان را بردارید و به جنگ خوک ها بروید! زمان دانلود فرا رسیده است.

این بازی هم اکنون برای سیستم عامل اندروید، آی او اس، ویندوز فون 8، ویندوز و مک ارایه شده است. برای اندروید یک نسخه رایگان هم ارایه شده که در آن تبلیغ نمایش داده می شود. اما کاربران بقیه سیستم عامل ها باید برای داشتن آن پول پرداخت کنند.

دانلود برای:اندروید- آیفون -آی پد-مک-ویندوز فون 8-ویندوز
منبع: نارنجی

.


سه شنبه 2 آبان 1391برچسب:, :: 23:19 ::  نويسنده : فناوری پیشرفته

تبلت - کتابخوان

به نظر شما مدیران اپل سنگدل نبودند که جذاب‌ترین محصول امشب را گذاشتند برای سکانس پایانی؟ بالاخره گمانه‌زنی‌ها به ساحل واقعیت نشستند. آیپد نسل چهارم غافلگیری بود ولی آیپد مینی بیش از سایر محصولات مورد انتظار بود.

.

ادامه مطلب ...


درباره وبلاگ


به وبلاگ فناوری های پیشرفته برای بشریت خوش آمدید. متشکرم از شما دوستان و عزیزان بخاطر بازدید از این وبلاگ
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
  ابتدا ما را با عنوان فناوری پیشرفته و آدرس roboiran.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 23
بازدید دیروز : 59
بازدید هفته : 142
بازدید ماه : 612
بازدید کل : 63312
تعداد مطالب : 218
تعداد نظرات : 99
تعداد آنلاین : 1